domingo, 25 de abril de 2010

anima sana in corpore sano

as many of you know, I've been developing my running skills in the past few years. In such a way that I've even participated in some official races. In what concerns long distance running there is nothing comparable to a Marathon. To be able to finish such a race is like touching the sky; an overwhelming feeling, like no other! In the past, I was able to finish two of those 42,197 meters long races. Both of them in my hometown, Porto.
Now I'm preparing my international Marathon debut. I'm going for the San Diego Rock'n'Roll Marathon next 6 June. With that in mind I've been practicing hard. You can check my training plan below (distances in miles, rather than km):One day, I decided to take my camera and capture a couple of small video clips during a practice run. The resulting footage lacks quality, but gives an idea of my neighborhood. Hope you enjoy it!







5 comentários:

Anónimo disse...

Puto, tens de treinar melhor a respiração. Parece que ela anda um bocado descontrolada!
Tenho de voltar a essas paragens, vestir a camisola do Baltemar Brito (a ver se ainda me serve) e pôr-te a treinar como deve ser...:)

Força!

0005

Zé Maria disse...

cá te espero meu velho :)
Mas olha que eu estou a correr cerca 50km por semana (pelo menos até 6 de Junho), espero que aguentes...

Anónimo disse...

Tranquilo. Não há nada que eu não aguente. Posso é demorar 6h a fazer os 50km.

Victor disse...

Mto bem!! Estás em grande forma!
Abr

Anónimo disse...

Passou quase um mês e nem uma novidade?

Abraços,

jmm